Follow through, make your dreams come true

image220

Jag vet inte hur många gånger jag bestämt mig för detta nu, kanske är detta den tionde, kanske hundrande. Men det är ju så lätt, bara man anstränger sig lite. Bara att ta tag i sig själv, sitt liv, sina tankar, sina åsikter, sina mål, sina planer. Det är ju så skönt att anstränga sig, och vem ska man kunna anstränga sig för om man inte ens kan anstränga sig för sig själv?

"You've got to make the most of what you've got here and spread as much influence as you can. I believe that you only live through the influence that you spread, whether that means having a kid or making music"

Kommentarer
Postat av: Emmi

men gud, jag förstår vad du menar! jag har massa människor som jag har följt sen typ 5 år tillbaka!

2007-11-07 @ 17:48:31
URL: http://emminilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0