En ordentlig blogg

Okej, såhär är det. Jag har verkligen ingenting att göra.

Eller okej. Jo, det har jag. Jag ska göra min filmaffisch och min film, men eftersom att de här jävla burkarna inte har något ljud är det svårt att jobba med filmen. Eftersom filmen bygger på ljud. Och i sin tur är det svårt att göra filmaffisch till en film man inte har någon aning om vad den ska innehålla.

Iallafall. Ska försöka bli klar med affischen på dagens EOS-lektioner. Det får bli mitt mål.

Sen lunch, tripp till coop. Ska ta ut pengar och så ska jag köpa lite godis för det är jag värd osv. Och sen en kort svenskalektion, och sen är det dags för hemfärd. Blir en lugn torsdag tror jag, kanske en tripp till gymmet. Får se helt enkelt.

I helgen så måste jag åka ut till stallet och hämta mina grejer. Vill inte. Jobbigt. Men jag måste hämta mina grejer, de har legat där en månad. Ja men så blir nog helgen, ska till mormor, måste ut till stallet, kanske kolla på hoppningen på Åkerby. Och så kom jag på nu att jag måste plugga till samhällsprovet. Fast det var inte direkt jättesvåra grejer, typ vad nazismen står för. Hm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0