Confess

Jag har en sak att erkänna..nästan så jag skäms lite att medge;

Jag har fastnat i Facebook-träsket.

Okej, jag kan väl knappast säga att jag "fastnat". SÅ kul är det faktiskt inte. Men visst är det fascinerande att bara klicka runt och se hur många som har hittat dit liksom. Tyvärr är jag världens fegis, och vågar inte ansöka som vän till andra än de jag känner någorlunda bra. Så ni som läser kan väl träda fram och lägga till mig? Matilda Lindén heter jag för er som inte visste det!

Skolan idag var tråkig, fast jag var ju bara på två lektioner så det var väl okej.
Måste ju säga att lärarna har otrolig brist på fantasi och de är så tråkiga. "SÅHÄR ska en novell se ut, SÅHÄR ska en uppsats se ut." Ok, om ni tycker det är kul att läsa 15 stycken identiska uppsatser, så fine, bara jag får högt betyg för det.

Längtar till jullovet so badly.
Måste tvätta håret alltså. Men väntar nog till efter gitarren, tror inte jag orkar släpa mig in i duschen nu, det är så tråkigt. Lyckades faktiskt piska mig själv in till duschen imorse, men sen dess har all kraft varit slut..därför blir det nog dusch efter gitarren, istället för före.

Nuu ska jag fortsätta facebooka.
image219

Kommentarer
Postat av: Sosso

Oh, trevligt trevligt!! I'll see you there baby ;D

2007-11-06 @ 21:28:37
URL: http://smultrongul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0