Sunrise

Jag har letat efter ett textstycke till engelskan, men inte fan kan jag bestämma mig för något. Beslutsångest är patetiskt och enbart löjligt. Jaja, jag har ju ingen brist på dem iallafall. Får väl nippa och sedan fixa rubrik och stryka under ord och tjossan.

Mor&bror är i Spanien typ. Antagligen sover de nu. Jag vill ha värme.

Snart går nog solen upp, det ser rätt ljust ut ute iallafall. Det var längesen jag såg solen gå upp, tänkte gå ut lite, kanske är kallt.

Nu ska jag fortsätta leta efter engelskatext. Funny. Frågade Hanna om tips och det enda jag fick var väl att förbättra min förklarings-förmåga när jag fick förklara historien bakom detta med att läsa upp en text osv. Vet ju inte ens ifall jag fattar syftet men det behövet ju inte hon veta. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0