Oh you're so naive yes so

Ååh Jack ditt jävla dumbass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lost kul som vanligt, spännningen är olidligt och så vidare.

Borde egentligen sova men måste smälta maten som jag slängde i mig vid typ halv tio. Icke bra för ämnesomsättningen osv!

Imorgon blir en sån jävla lång daaag att jag blir trött bara av att tänka på den. Röstar på brännboll utomhus istället för vals, så please god make the weather sweet <3

Ska typ. Skriva klart manuset till engelskan imorron, gå till Mona med teknik kompletteringen, jobba massa franska och matte! Måste köpa nått åt syrran som fyller år på lördag också.. Frågade ju häromdagen vad hon önskade men typ..biobiljett? hur kul present är det? Kanske borde fråga henne om nåt annat...eller så skiter jag i det och sover istället.

Kom upp en sak i forumet, typ saker som.. Kan en osynlig elefant vara grön?
eller
Om ett träd faller i skogen och ingen är där, låter det då?

Såna saker kan verkligen gå en på nerverna. Även fast det där med elefanten är lite annorlunda, eftersom att det måste ju reflekteras ljus för att en färg ska synas. Och finns det liksom ingenting där så reflekteras det ju inget ljus emot den osynliga elefanten alltså är den inte grön? Men vad är den då för färg? Är osynlig en färg?
Man kan inte vara osynlig.
Elefanter är inte gröna.

Jag har svårt för att gråta. Jag kan vara hur deppig/lycklig som helst men jag har så himla svårt för att grina. Grinar typ bara när jag ser film. Och inte såna där typiska klassiska grinfilmer som typ ööh..titanic. Fast det är lite sentimentalt men shit pommes frites när jag kollar på typ gamla animera barnfilmer som Spirit och Lejonkungen. Finns fan ingen hejd på tårarna dom bara rinner och rinner.
Och typ. A love song for bobby long. Vet inte ens varför jag grinade, visst den är ju hemsk och sorglig på nått vis men inte på det sättet liksom?
Lost and Delirious, och den filmen var ju inte ens särskilt bra. Duglig men inte så där fantastisk.

TV:n står på bredvid mig, jag vet inte varför. Det är fotboll. Jag kommer ihåg när jag spelade fotboll. Jag saknar sporten lite. Mest fotboll just nu. Jag saknar inte lagen och inte själva grejen med lagsporter men att spela fotboll och innebandy är kul och det är tråkigt att bara lägga allt på hyllan. Köpt utrustning för flera tusen och sen bara..hejdå.
Jag tänkte säga att jag saknade Emma men jag minns inte längre hur hon var.

Hej hopp gummisnopp. jag fördriver tiden OK OK OK.

känns onödigt att gå upp sju imorgon. Idrotten börjar inte förrän 10 men vi måste ju gå på BG imorgon först. Jobbigt läge! Men det är bara att härda ut!

Jag vet vad styckeindelning är för något :D

det vet inte du uu uuu uu uu uu u uuu -u-uu u-




palestinasjal är bara för alternativa maddafakkahs


Jag önskar mitt hår inte var så jävla fult för jag ser ut som en orangehårig paul mccartney.
Jag önskar att mina ben kunde raka sig själva och mina tånaglar kunde klippa sig själva och jag önskar jag kunde sova med öppna ögon och jag önskar jag kunde sova med öppna öron fast det gör jag ju liksom. Jag önskar att det vore lite varmare utomhus och jag önskar att jag skulle gå ett år till på Kunskapsskolan och jag önskar att jag inte hade så mycket kvar att göra och jag önskar att allt inte var så jobbiiggtthh *emocutwrist* och jag önskar att mina föräldrar hade tvingat mig att fortsätta ta gitarrlektioner och jag önskar att jag var jättebra på något så jag kunde impa på nån som jag blir kär i och jag önskar att nån var kär i mig *cutemotwristsuckmytoe* och jag önskar att mina ögon var gröna ibland och ibland så önskar jag att jag hade lite snyggare kropp och ibland önskar jag att jag hade mindre fötter och snyggare näsa och jag önskar att jag inte hade sån jävla värk i mina jävla leder hela jävla tiden för då känner jag mig som en ledbruten pensionär och jag önskar att jag inte var så känslig för vätskebrist och näringsbrist och jag önskar att godis kunde vara nyttigt och jag önskar att allt nyttigt som typ broccoli och annat äckligt var jättegott och jag önskar att jag skulle sova nu

så det

ska
jag
göra

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0