Med min nya positiva attityd klarar jag allt!

Det är faktiskt jättebra att jag har ett helt musikuppdrag kvar att göra för då slipper jag iallafall sitta och ha tråkigt, och det är alldeles super att det regnar ute för då växer tomaterna i plantorna, och det är GREAT att jag bara kommer få G i idrott eftersom jag "råkade" missa dagens lektion, liksom, idrott är ju bara för spårtfånar!! Samtidigt är det fantastiskt bra att det är matteprov på onsdag för när man pluggar så lär man sig ju :) Och fantastiskt är det att vi ska rida dressyrprogrammet på onsdag, för liksom - det är ju ganska enkelt after all och så är det ju kul med utmaningar!

Och ärligt talat nu; det känns faktiskt inte så jättefarligt med talen och det som jag ska redovisa sen. Kanske statusövningarna som gett något? himla bra är det iallafall.

Positiiiiv nu ska jag fixa nått att äta sen ska jag fortsätta med mitt SUPER-DUPER-GOS-SPÄNNANDE-MUSIK-UPPDRAG!


PUSS OCH KRAM TILL ER ALLA FRÅN OSS ALLA OCH ARNE WEISE I STUDION!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0