It's like you're a drug

It's like you're a demon I can't face down
It's like I'm stuck
It's like I'm running from you all the time!!!!


Det här med blogg är
beroendeframkallande.

Det enda den skapar är egentligen ångest över att man spyr ur sig så mycket av sina tankar där vem som helst kan läsa. Ändå kan jag inte hålla mig ifrån den haha.

Borde kanske tänka igenom varje inlägg tre gånger innan jag postar det men kan ju säga

Ursäkta ifall någon känt sig
kränkt
road
arg
ledsen
förbannad
äcklad
av det jag skrivit okej.

Jag tittade precis på Lost. Förvirrande, så jävla förvirrande.
Börjar kanske tro på Monaghans teori om att Walt kraschade ensam på ön och han fick så tråkigt att han började röka bananer och allt bara hände i hans pårökta hjärna.
Eller att allt är en dröm i en ankas huvud.
Det ena verkar mer ologiskt än det andra.
Lost ska ta slut år 2010. Då är jag fan 18 år.
Dom behövde inte direkt dra ut på det så mycket.

Har haft en film på laddning aslänge eftersom mitt internet är så jävla segt. Och så startar man filmen när den äntligen är klar
och märker att
filmen är dubbad till fucking franska
I'm so fucking hardcore som säger fucking.

Idag har jag kollat på tre filmer och sen har jag städat. Feber + städa är ingen bra kombination.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0