Enavallen

Jag kan ju uttrycka det simpelt..

Att sköta ljuset igår på showen var ungefär hundra gånger roligare än enavallen. Samtidigt var inte enavallen en pain in the ass på det sättet.

Iallafall så var det himla kul att sköta ljuset och det är ju lite motsägelsefullt eftersom den enda inblandningen vi hade i showen var att fippla med lite knappar. Men man kände sig lite allmighty när man med ett enkelt knapptryck kunde förändra världen (iallafall scenen). Vi kunde ha förstört hela showen genom att lysa bara i vänstra hörnet, och visst funderade vi på lite sabotage, men det var mycket roligare att sköta det bra faktiskt.

Kanske var därför det var så kul - jag/vi lyckades äntligen bra med något som inte var typ skriftligt!! Efter återkommande fail på typ..ehh.. muntliga grejor kändes det bra att för en gångs skull lyckas med nått. Med risk för att låta "tyck-synd-om-mig".

Hur som helst var jag hur slut som helst när jag kom hem runt halv sex igår typ. Slocknade ett tag. Vilket också är ganska motsägelsefullt eftersom vi fortfarande bara satt vid ett bord och rörde vi lite knappar. Fast iofs sprang vi runt ganska mycket, upp och ner för trappor - fram och tillbaka från skolan, och jag sprang ju iallafall upp och ner uppe på bryggan (kommer alltid tjata om detta) och det är ju mycket mer ansträngningar man gör än när man sitter i skolan och gör i princip ingenting.

Har trippelångest över franskan också, om jag får IG så dör jag: HÖR DU DET MINNA, JAG DÖÖÖÖÖR!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Joar <3

2007-05-25 @ 20:18:33
Postat av: Viktor

Ni har all rätt att vara stolta. Ljud ljus var fan det enda som funkade på första showen och det mot alla odds då skådisarna envisades med att inte följa de manus de gett er. Stående ovationer för er och Jocke. Fragglar får ju normalt alldrig tack men en massa skit när det går fel.

2007-05-25 @ 22:52:05
URL: http://Oogiegoogieman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0