Dreams dreams dreams

Sjuk dröm..ja, inte sjuk på det sättet men sjuk ändå.

Ja, Elin skulle spela in en film med ett jättestort bolag och filmen skulle faktiskt bli stor och sånt. Sen fick vi se på den, typ i skolan eller något för det var massa folk från skolan med och kollade iallafall. Hursomhelst så var Elin jättedålig skådis (bara en dröm) och skulle typ sitta och grina när hon såg en pojke som vart mobbad men hon satt och garvade istället, och av någon outgrundlig anledning så hade de valt att ha med de scenerna i filmen ändå. Sen filmade dom folk i köket i falun typ, och dom pratade, men rösterna var typ dåligt dubbade och då ropade någon cool snubbe i åttan typ (ni vet dom där balla)
- Vem snodde ditt tuggummi bengan!?

Sen var jag hemma på gatan typ, ute och handlade med pappa, marika, amanda och fredrik reinfeldt. Det var vinter och jättekallt ute, men jag hade bara mina tunna tygskor men frös inte särskilt mycket ändå. Hur som helst så var Fredrik en schysst typ (i drömmmen) med rätt skön humor och sen kom han hem till oss och skulle typ äta middag.
Dessutom var Fredrik mycket snyggare i drömmen.

Sen hade vi kakor i en smal förpackning också men det var nog inte så relevant tror jag :O Lalal känns så lamt att gå till skolan när man precis har anländit från drömmarnas värld. Har ju iallafall lyxen att sitta här en stund på morgonen, dock är min hjärna bara påväg till att starta till sin fulla kapacitet så ifall inlägget blev lite konstigt skyll på hjärnan inte mig.

Hur som helst skulle det varit himla skönt att råka försova sig idag också. Dock har vi matteprov direkt på morgonen, så då är det lite opassande att komma försent liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0