Dagen i bilder

Idag har jag dokumenterat bilder med min kamera som jag kallar Anna-Lisa. Nedan följer historien, mycket spännande dag!

tired

Var himla trött när jag vaknade imorse!

cykla1

Men tog ändå cykeln till skolan!

matte

Vi började morgonen med ett trevligt matteprov.


lunch

Så småningom åt vi lunch i skolans fascinerande matsal/caféteria. Fanns en del att välja på.


klockan

Sen fick vi reda på att vi ska vara i skolan klockan åtta imorgon. Där rök "försovningen". Ritade en bild för att illustrera och understryka min trötthet, men jag kan inte ens klockan. Kommer bli ett besvär att komma till skolan klockan åtta när jag inte vet hur klockan ska se ut då!??!

musik

Sen gick vi hursomhelst till musiksalen och repade lite. Det gick jättebra, som vanligt dårå.

circusworld

Här är vi, vi kallar oss Circus World. Inte så seriöst, men några gig har vi ju fått till. Satsar på att bli typ lika stora som Elvis, men det kanske bara är en dröm? Jaja hoppas kan man ju alltid. Elin på sax, Malisa bakom trummorna och jag själv på gitarr.


monkees

Vi är starkt influerade av The Monkees


besviken

Dock gick det inte sådär superbra på redovisningen, men vad gör det? Vi vet ju hur bra vi är egentligen.

Cykel2

Sen vid halv två tog jag min cykel och cyklade hem och nu sitter jag här! Det var min dag hittills!!

Tack och hej från Matilda

Kommentarer
Postat av: kasper jesper

utmärkt taget. du illustrerar detta mycket bra med hjälp av influenser av den analyserande analysen och verkar tänkt på att begrunda musikens struktur

2007-05-23 @ 14:27:54
Postat av: jonatan

Jo jag tänkte att jag skulle få till det med lite dynamik fram mot slutet - samtidigt som harmoniken alltid skulle finnas där. Med lite analyser av den bruna nyansen i näst sista bilden fick jag fram till detta beslut att det var faktiskt dynamiken som var viktigast i denna illustration.

2007-05-23 @ 18:26:44
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0