Bonnungarna i storstaden

Jupp, efter lunch nångång bar det av till storstaden efter många om och men om växel, biljetter, pengar, osv osv osv men tillsist kom vi iväg iallafall.
Skulle defentivt behövt ett sånt där rep med handtag som dagis har med sina barn så förvirrade som alla nior var, och det var inte ens alla nior.. typ som en klass. Tunnelbanan gick typ ända fram och sen kollade vi på föreställningen, riktigt bra.
Smarta draget att gå tillbaka till centralen, enligt vissa med en duracellkanin till lärare, och jag tycker att jag brukar gå snabbt, och jag har rätt långa ben ändå. Nått är uppenbarligen fel.
Efter lite slagsmål osv gick vi ner på stan igen, jag är hur pank som helst så vi kunde bara kolla, var inne på Carlings och din sko typ. Carlings lite bättre lite snyggare än din sko!
Sen gick vi tillbaka till centralen, käkade en baugett med nån kycklinggrejs dränkt i dressing typ, men jag var så jävla hungrig så allt smakade underbart.
Tog 18.06 tåget hem, var orolig att det skulle vara fel tåg mest hela tiden, har ju lite hemska minnen sen sista tågresan hem i från stockholm he hee heee.

Men iallafall. Kom precis hem typ, funderar på att fixa nått att käka men tror fan inte jag orkar det, käkade ju på centralen såååå. klockan 21.00 äre lorre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0