Banan och japansk spets

Jaa tänk om man skulle dammsuga upp en liten japansk spets (hunden alltså) för att dom är så små. Skulle man höra dom yla inne i dammsugarpåsen eller skulle man slå på dövörat och tro att det bara var diskmaskinen som krånglade?

Jag visade min skills idag igen, mina skills på att kasta bananskal i buskarna, synd att lyktstolpen stog ivägen..hmm.

LALALLALAAA, jag är trött :) :) :) Nån som vill ha sött
socker????

VÅREN BLEV TILL BRÖST
I MIN UNGA HÖST

det var en gång en apa som inte kunde rapa och när han inte rapa så spelade han banan SPELA BANAN swischh swiiisch SPELA BANAN swwiisch swiich. SPELA BANAN SPELA BANAN SPELA BANAN. OKEJ bevis på att min hjärna är ett slagfelt? Skala = spela ?
Helt orimligt.

Låt mig sarga dig, låt mig döda diiig / Harry Potter och hemligheternas kammare (från svenska översättningen)

Lisa är tretton år och har inget hår
Men däremot ganska tjocka lår
Trots det alla pojkar hon får

En dag skulle Lisa åka traktor
Men då var det egentligen en förändringsfaktor
Faktorn sa du är ju faktiskt bra
Då sa Lisa "ta och dra!"

Faktorn vart sårad
Lisa blev vårdad (rimmade ju nästan)
För den skallskada hon fått
När hon ramlade på Drott

Hon halkade på en semla
Som hon skulle äta med en kremla
Egentligen var det inte så farligt
Men hon tog det inte särskilt varligt

Så hon sprang ut på vägen med blödande skalle
Och skrek "Fan vad ont jag har i min balle!"
Och Lisa blev inte bara skickad på sjukhus
För att få bort en och annan lus
Nej hon blev skickad till psyk
Sen av sin farsa hon fick stryk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0