AAHHHHH

Musikuppdraget ligger här bredvid mig och stirrar elakt ner på mig. Jag borde verkligen ta tag i det MEN JAG ORKAR INTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Dessutom har jag kladdat ner massa musikvideor som jag fick tipsat av Per med spritpenna så det är svårt att tyda vad som står, så tja, jag kan verkligen inte jobba musik, nej det är stört omöjligt.

Franskafraserna gnager i min hjärna, två tal på olika språk kramar om min strupe, AHHHH.

JAG VILL HA SOMMARLOOOV NUU INNAN JAG KISSAR PÅ SKOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0