Wups

Tror jag råkade mejla Josefine fem gånger. Samma mejl alltså. Ööh.. om kunskapsskolans outlook server grejs kraschar är det inte mitt fel.. woooh. Min morsa har faktiskt rätt bra musiksmak och det är ju rätt unikt att ha en mora med helt okej musiköra.

Jag har inte kommit ut än och nu har ju solen typ gått ner.

Ööh det är ju som bekant sveriges nationaldag imorgon. Gick vilda diskussioner kring BG, gissa vilka som var involverade.. hmm, Elin, Matilda, Per och Malisa lite på hörnet kanske. Varför vi firar nationaldagen osv - är det nått att fira? NI FÅR INTE VETA HUR DISKUSSIONEN GICK HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA.  Det som hörs i Lagerlöf stannar i llöf.

Jag är konstig ikväll. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAha. vi bor i Lindgren annars

2007-06-05 @ 22:57:55
Postat av: Matilda

ehh..jag sa ju att jag inte hittade i skolan

2007-06-05 @ 23:09:28
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0