Vemodigt

Fan vad surt att Per kom först när det bara var ett år kvar på kunskapsskolan. I och för sig har jag ju bara haft bra lärarerfarenheter och det har ju varit himla tur. Men Per har jag iallafall kommit bäst överrens med och fan vad jag var fäst vid han. Lovade mig själv att inte fästa mig vid någon lärare när Fredrik kom med beskedet att han skulle flytta typ tusen mil bort och aldrig mer komma tillbaka. Men så vart det visst inte.

Känns lite knäppt att jag kommer sakna majoriteten av lärare så mycket mer än majoriteten av elever och egentligen är ju det så himla fel bara. Kommer ihåg när vi snackade med Anders och Mona och Per med det här med den icke-existernade sammanhållningen nian har..eller hade kanske man säger. Hoppas dom försöker lite bättre med alla klasser som det inte är ute med än..he he he.

Ikväll är det några kompisar som ska käka lite mat och gå ut. Vet inte riktigt ifall jag ska hänga på. Skulle vara kul att träffa typ Carro och Isabelle , Carro har ju bott i Helsingborg, men har flyttat till en lägenhet i stan nu, och Isabelle har ju varit nere på Teneriffa i evigheter. Träffade henne senast på nyårsafton tror jag, var ju över ett halvår sen. Sen var hon kanske inte i världens mest "hej-det-var-längesen" humör när vi träffades på nyår heller. Haha.
Känner mig mycket mer sugen på att köpa nått gott att käka och kolla på film hela natten, men man får inte vara tråkig osv!

I helgen ska jag på 50-årsfest och sen på måndag är det bara dags att jobba. Inget sommarlov här inte, men ser fram emot pengarna.

image113


Tackfan perran för tiden vi fick med dig, du var jävligt schysst.
(bilden är ju hur djup och poetisk som helst - Per som står och blickar ut mot horistonen, typ som michael och walt när de står på flotten och blickar bort mot horistonen och tänker "det här är vårat nya liv", symboliskt som fan)

Kommentarer
Postat av: Ida

Väldigt symboliskt :P Sjukt att sluta nian, känns som jag slutade femman förra året :P

2007-06-14 @ 18:20:44
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Louise

Grymt djupt. :P

2007-06-16 @ 11:28:16
URL: http://empress.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0