Statistik

Statistik

Detta schema visar hur man lättast ska övertala en lärare något. Genom snygga svängar talar man snabbt runt de punkter som får de att få dåligt tålamod. Skämta gärna lite och visa att det är du som styr diskussionen istället för att bara med ett argt ansiktsuttryck gå rakt på sak. Snart har du din lärare som lindad kring lillfingret. Den första linjen är alltså bevis på hur man ska göra, för att få sin vilja fram, den andra är ett bevis på hur man inte ska göra. Som ni ser så har man redan vid första lärarens-tålamod-slut-punkten krockat, och du är nu bortom allt hopp.

Fick endel chockerande beslut idag men efter tjat som folk dog av så gick det nog rätt bra ändå. Kan sova med gott samvete ikväll..eller?

Nu är jag klar med allting, wööhö. Vart VG i matte där tillslut, fan vad skönt! Åt ingenting på hela dagen..typ nio timmar utan mat. Min kropp reagerade ganska konstigt. kom hem för typ en halvtimme sen, åt två kilo mat, och nu är jag så mätt att jag vill dö. Aahh, livet är bra härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0