Sommar och sol

Klockan är bara fyra och jag har hunnit med rätt mycket. Var ju igång sen elva imorse. Hahaha, elva är iofs lunchtid i vanliga fall men jag brukar sova till elva i vanliga fall!
Var nere på torget och kollade på karnevalen som tågade genom stan. Ville ju också vara med! På piratskeppet, yes yes. Sprang genom halva karnevalen för att kunna fota orkestern som gick först också.. oj oj, barnen flög som käglor när jag sprang med kameran i högsta hugg. Men vad gör man inte för foton.
Köpte även en skjorta till balen..tror jag. Får väl sy mig ett par byxor eller ta några jag redan har - hittade ju inga som jag ville ha. Fick en chock när jag såg hur lite pengar jag hade kvar på kontot. Jag tror fan jag har blivit kapad eller nåt. Fan jag skulle inte tagit ut pengar på den där automaten som såg så misstänkt ut i typ Västerås. Har tappat bort massa pengar också, duktig flicka :)

Ska snart iväg ner mot stan igen, eller till skolparken där det är kulturer i möte - årliga traditionen. Ska ta med filt och picknicka lite och käka.
Och under tiden så känner jag ångesten över alla typ 7 steg jag ska ha klara tills på måndag/tisdag. :) Aja måndagen är det bara matten, på tisdag ska jag redovisa svenska, tre franska steg, och ett engelskasteg. Men engelskan och franskan kan jag ju göra på måndageftermiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0