Moving out

Låg ute i kvällssolen och läste enköpings posten. Kom in på Mäklarsidorna. AAAHHH!!! JAG VILL HA EN LÄGENHET! Dampryck. Börjar bli alldeles galen och tycker att minsta skabbiga lilla etta skulle vara DEN PERFEKTA LÄGENHETEN för mig, precis i rätt läge wa wa wa.

Efter att jag har köpt min dator, min gitarr och min kamera, så ska jag fan börja spara till en lägenhet!

Fast..frågan är ju då. Lägenhet i Enköping eller annan stad? Vill ju helst av allt flytta bort så fort som möjligt från Enköping, men ändå, vill ju bara flytta NU egentligen, och det är ju enklare att bara flytta inom hemstaden ändå.

Mmh, en lagom liten retro/modern etta med balkong och laptop och ett litet kök MMMM! Så kan jag skriva min roman som ska heta "Matildas memoarer" fast det som har vart mest spännande i mitt liv var när jag åkte Fritt fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0