Mirror mirror I see a damsel

Efter en dag som har bestått av allmänn skitnödighet, lite nervösa svettningar och alldeles för mycket svordomar så har ju iallafall eftermiddagen varit grymt skön. Fick punka på cykeln när vi var precis vid allén upp mot stallet.. inte så bra kanske. Hann bara longera i typ en kvart sen skjutsa pappsen hem oss. Sen har jag bara duschat och ätit massor av grillat - finns det nått godare? Med färskpotatis och vitlökssås. Dreglet leder ner till marken. Tyngdlagen yup. Käkat nån slags paj också med typ rababer. Ååååh. Rinner silkeslent ner för strupen. Och inatt ska jag fan ta igen den förlorade sömnen man inte fått de senaste veckorna.

Om åtta dagar är inte Per vår lärare längre, utan våran vän. Det var fint sagt tycker jag.

Äh fyfan , kan det bli bättre. Är mätt och belåten, har massa bra musik, och det är alldeles fantastiskt bra väder ute (och så sitter jag inne här, hahah). Ska väl ut och sätta mig i solen snart med kanske en god bok (Vad sägs om Pippi långstrump?) och en Piggelin i näven. Just nu är jag alldeles för mätt men vad är godare än Piggelin? Tja finns ju en hel del iofs men det är inte det som är grejen. Piggelin = himla gott att käka i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0