Jag borde plugga matte men jag undviker det

Och så undrar jag om man kan vara allergisk mot brännässlor? Alltså att man är extra känslor. Mitt finger..hänger liksom..och..dinglar.

Öh.

SMINK ?
[/] använder mascara (när jag orkar)
[/] använder kajal (när jag orkar)
[ ] använder brunkräm
[ ] använder foundation
[ ] använder läppstift
[ ] använder läppglans.
[ ] använder dipliner. ( vad fan är det? )
[ ] plattar håret varje dag.
[x] använder parfym.

HUMÖR ?
[x] blir sur för ingenting.
[ ] har starka känslor.
[ ] skär dig.
[x] skrattar åt ingenting.
[ ] brukar gråta minst en gång i veckan.

HUMOR ?
[ ] har sär humor. (kan väl inte jag avgöra heller. den är normal enligt mig och många tycker att jag är rolig, HAHAHHAHAHAHHAHAHHA va)
[x] skrattar när någon rammlar.
[x] brukar skratta så tårarna rinner,
[x] är flummig, för det mesta.


SKOLAN ?
[x] är nöjd med din nuvarande klass, (duger, inte direkt så att det är frid och fröjd men hur mycket tid spenderar man med klassen ändå)
[/] har blivit mobbad?
[ ] brukar för det mesta ha kul i klassrummet.
[ ] sudd krig på lektionerna, (har ju inte ens några lektioner sådär)
[ ] har läraren börjat gråta någongång pågrund av stökighet i klassrummet ? (HAHAHA skulle vara en syn att se Per börja grina)


KOMPISAR ?
[ ] har kompisar som betyder mer än livet. (alltså vafan är det för jämförelse. nej detta tolererar jag inte!)
[ ] har kompisar som sviker. (öööh alltså...)
[x] har kompisar som är lika i sättet som du själv.
[ ] har killkompisar. (om man inte räknar med perran och alla som är typ 30+ men kanske måste dom vara jämnåriga för att räknas som kompisar..)
[x] har tjejkompisar.

SKADOR ?
[ ] har brytit ett ben.
[ ] har brytit en arm.
[ ] har brytit nacken,
[ ] har brytit lilltån.
[ ] har sytt ett öpper sår
JAG HAR STARKT SKELETT OCH STARKT SKINN! seriöst, rätt konstigt att den värsta skadan jag fått är typ spricka i svanskotan.. när jag var liten hoppade jag ju typ utför berg bara för kul. hmm, kanske drack mycket mjölk när jag var liten eller nått.

INTERNET ?
[x] har msn.
[x] har lunarstorm.
[x] har bilddaboken.
[ ] har kamrat.
[x] är medlem på hemsidor man har glömt bort. (typ lunarstorm och sånt)

ÄR DU NÖJD MED LIVET?
[x] ibland.
[ ] brukar gråta för att jag är olycklig.
[ ] kompisen / familjen tröstar. (när jag är deppig så håller jag mig för mig själv helt enkelt)

Kommentarer
Postat av: Viktor

Japp man kan vara överkänslig mot nesslor - det upptäckte jag efter att ha kastat lillskitan i en hög med nässlor när han var typ 5 och extra jobbig en dag. Skämdes nog lite i alla fall den kvällen - han svulnade upp och såg ut som en rödflammig michelingubbe.

2007-06-03 @ 22:28:55
URL: http://Oogieboogieman.blogg.se
Postat av: Matilda

Hmm, vilken tur att det bara var mitt finger och lite av benet som ramlade in i busken.

2007-06-03 @ 23:07:56
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0