En trött ensam cowboy

Skapligt sliten man har varit idag.. ville helst av allt lägga mig ner i sandlådan och SOVA! Men det gick ju inte för sig.
Har ju iallafall nånting att göra i typ tre veckor framöver, yihee! Och så får jag pengar. Mmm, laptopen närmar sig med stormsteg.

På lördag ska jag och Amanda träffas och traditionsenligt spela lite gitarr och dregla över våra gitarrer som vi är så jäävla sugna på att köpa. Amanda en knallröd halvakustisk skönhet och jag en mörkbrun/träfärgad Les Paul kopia som är skithet och samtidigt inte så farligt dyr. Är ju inne på den men hinner säkert ändra mig innan jag fått ihop pengarna.
Bara jag sparar några månader så kan jag köpa den!
Fyller ju år snart också. Kommer få lön + barnbidrag + födelsedagspengar. Synd att allt kommer försvinna innan jag hinner blinka! Men pengar är ju till för att spenderas..

Imorgon är det upp 6.15. Underbart.

image116

Mmmmmmmmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0