Do the math

Ett koordinatorsystem består av två axlar: x- och y-axeln. Axlarna ser ut som pilar och värdet ökar i pilens riktning precis som tallinjer. Axlarna kan antingen börja i samma punkt eller skära varandra på mitten.
Den punkt där axlarna möts heter origo och har koordinaterna (0,0)


- Okej, inte allt för svårt att fatta.

En funktion är ett samspel mellan två storheter. Detta innebär att om den ena storheten ändrar värde gör även den andra storheten det. Dessa 2 storheter betecknas med variablerna x och y, variabler innebär att de kan inta vilka värden som helst.

- EH OKEJ

Jag har kämpat med den här jävla VG-matten hela jävla terminjäveln och nu kommer jag fan faila och få G. FAN VAD SURT! pawoiaetpetietuioiehtt

Scrubs

Kommentarer
Postat av: Sandra

Do the math är verkligen inte min grej. Jag blir bara less på det. Hoppas det går bra iaf.

2007-06-04 @ 13:49:29
URL: http://www.livetfrandenljusasidan.blogg.se
Postat av: Matilda

Visst är matte tråkigt. Tack, dock gick det inget bra, jag fick ig

2007-06-04 @ 14:39:59
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0