Den fule ankungen

Aahha de var då fan vad man kan hitta när man läser igenom gamla blogginlägg från typ.. februari 2006.

24/02-06

BERÄTTELSEN OM DEN FULA ANKUNGEN (skriven av det-vette-fan och återberättad av mathilda a.k.a Gemigettnamn)

det var en gång en ank - mamma som hade en hel jävla massa ägg. en dag KLÄCKTES äggen också, tro det eller ej. och alla ungar va så små å söta och ludna. men det var en skabbig ful jävel som inte kände att han passade in. han vart väldigt lessen för det förstår ni, och mobbad av alla. stackarn. han bestämde sig för att aldrig mer visa sej. så han gömde sig i vassen hela sitt liv [jäävla fegis, du har verkligen gått på det här med skönhetsideal alltså!!] en dag, några år senare kom det tre vackra svanar och simmade förbi den fula ankungen. dom stannade när dom såg att någon satt och tröck i buskarna.
- vem där? frågade en svan.
- jag är den fula ankungen. döda mig, jag är för ful för att leva!!1 svarade den fula ankungen sorgset.
- vad är det för skitsnack? du e lika snygg som oss, tro mej! kom ut här och kolla din spegelbild i vattnet. och de tre svanarna tog med våld ut den fula ankungen ur vassen, och slet bort den fula ankungens vingar som han höll för ögonen. han flämtade till, herregud!
- jag ser ut som ni! sa han helt häpen.
- ja, vi sa ju det ^o) , svarade en av svanarna.

SEN VA DEN FULA ANKUNGEN INTE FUL NGT MER SÅ HAN LEVDE LYCKLIG I HELA SITT LIV FÖR DET GÖR JU TYDLIGEN DOM SOM E SNYGGA!

SLUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0