You've got to be the best

Okej, planerna om en slappar-lördag försvann ganska snabbt. Har ju iofs ingen tid att passa förrän ca 13, så jag kan ju iallafall sova ut och det är ju alltid något! Och ärligt, det är mycket roligare att ha något att göra än att göra ingenting. Sa ju faktiskt åt mig själv att ta vara på jullovet, och att gå hemma och slappa är inte direkt att ta vara på någonting alls..

Nu har jag precis ätit middag, kyckling och potatisgratäng och massa sallad och sånt. Gott, men jag har inte riktigt haft någon otroligt aptit sen julafton? Tur det iallafall..

Får se om jag fanimig inte ska ta och jogga lite imorgon innan repan. Om jag inte vaknar vid tolv förstås, då blir det lite väl tajt om tid. Ska ju försöka börja lite smått med att motionera ordentligt, efter nyår så ska det faktiskt bli ordentliga tag, hur ofta säger man inte det till sig själv? Haha. Men 2008 ska vara bra och då kan jag ju inte gå runt som en flodhäst hela året.. hur utseendefixerat det än är.

"Your time is now!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0