Why does it always have to be chaos

Åh, vad jag längtar till jullovet. Även om jag har varit hemma från skolan i hela fyra dagar nu, så ser jag inte fram emot morgondagen alls. Det är iallafall bara två veckor kvar, sen så är det jullov och efter det är det vårtermin, och det betyder ju faktiskt att det snart är sommarlov, så det ska väl inte vara så illa!

Ja, jag har inte riktigt kommit igång med pluggandet än. Tänkte ta en promenad om jag får någon med mig, eller kanske en liten tur på cykeln, men oroar mig lite för min hals. Okej, jag skulle inte banga på att vara hemma hela denna vecka också, men då skulle jag nog missa lite väl mycket. Vill dessutom veta vad jag fick för betyg på svenskanovellen, och matteprovet. Men innan torsdag ska jag ha läst häftet med alla texter, och innan onsdag ska jag ha skrivit två artiklar om mig själv.

Mål för dagen:

Promenad, eller tur på cykeln
Läst häftet, svarat på frågorna
Skrivit åtminstone en artikel

Återkommer med resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0