What's up with 2008

Läste Idas blogg, och blev påmind om att det är ju snart nytt år! Och jag har en känsla av att 2008 kommer bli ett bra år, faktiskt, väldigt bra!

Och så kommer vi till det här igen: det blir vad man gör det till.
2007 har varit så random och faktiskt rätt tråkig; Okej sista terminen i nian var faktiskt rolig även om jag inte alltid förstod det. Men sen, byte av skola och skit, inget kul alls. Visst har jag haft roligt då och då, och tiden med Centio och Pysen glömmer jag aldrig, men 2008 ska jag försöka ha roligare och sluta ha mina depp-svackor för dom suger.

Får se vad som blir obligatoriskt år 2008:

- gå ner till 50 kilo (pinsamt att skriva, utseendefixerad bitch är vad jag är)
- börja rida igen
- resa till italien, äta massor av italiensk GLASS, PASTA och PIZZA.
- gå ner till 50 kil IGEN, efter italien-resan
- ställa upp i musik-direkt? jag kommer dö av nervositet isåfall.
- gå på mycket konserter! eftersom det är typ det bästa som finns. modest mouse borde pallra sig hit till en spelning som inte är fucking 18-årsgräns.
- köpa massor av skivor
- köpa en till elgitarr
- vara helt galen, galnare än nu tillochmed! köra mitt race och bajsa i andras åsikter. (inte PÅ andras åsikter. jag respekterar dom absolut men ska inte låta mig påverkas av vad andra tycker och tänker, speciellt inte om det dom tycker och tänker om MIG, för det bajsar jag i)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0