What's on my desk

Haha, nu blev jag helt exalterad! Kom på en skitkul grej. Jag ska lista vad jag har på mitt skrivbord/databord/kalla det vad du vill. Bordet jag har dator och diverse andra prylar på också. Ok here it goes:

- Tre stycken högtalare till datorn
- En tom burk med Fruit Drops
- Hårfärg, oanvänd!
- En webcam
- Hörsnäckor
- Ett nitarmband i rött läder (hardrocker)
- Ett hårband
- Ett diadem
- Ett nitarmband i typ gulgrön plast (hardrocker)
- Typ fem tofsar
- Säkert åttionio hårspännen
- En deodorant från Davidoff som jag fick av morsan. Jag såg Josh Holloway i en reklam för Davidoff-parfym igår, coolt!
- En deodorant från coop, lite billigare varianten hehe.
- Alvedon
- En liten papperslapp med min morfars telenummer
- Min mobil
- Hörlurar (ordentliga, riktiga)
- Mobilladdare
- Tre kvitton
- Bläckpenna
- Windows Works installations CD
- Visitkort till Lilla Afrodite (alltså..nån delade ut det i repan i måndags?? Tror det var emelia..)
- Diverse papper
- Tio stycken skivor med foton
- Josefines julklapp
- Svenska-häfte
- Kollegierblock
- Blyertspenna
- Godispapper
- Och en dator såklart


Hur fan får allt detta plats på ett bord som är typ en kvadratmeter stort?

Kommentarer
Postat av: Matilda

och när jag nu läser igenom listan finner jag mycket spännande: "En tom burk med Fruit drops" ..okej, så den tomma burken innehåller fruit drops, magiskt.

2007-12-05 @ 19:58:59
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0