We probably wouldn't go

Först av allt: Jag vill ursäkta för att min blogg just nu är både förskräckligt ful och förskräckligt tråkig, men jag ska försöka snygga till den nångång i framtiden när jag har tiden och orken, och jag ska väl försöka skriva lite bättre och oftare och roligare och bla bla. Det är ju ändå jul.

Mellansnack: Just nu är min katt och jag officiellt osams. Allt började med att han låg så fredligt i min säng och sov och då hoppade jag ner och tänkte göra honom sällskap. Fine. MEN sen såg han att jag hade en tallrik med mat med mig. Då blev det minsann fart på honom. Han hann dock inte sluka någonting innan jag var framme och sa fram med STORA bokstäver att den där maten är minsann min. Därefter hoppade han dock över till bordet som står bredvid sängen och spann så högt att jag knappt hörde mig själv tänka. Därefter gav jag honom en liten bit köttfärs och han blev alldeles galen av lycka och slog i käken i bordet när han skulle tugga. Jag skulle därefter ge honom en till liten liten bit men då var han framme med klorna och skulle ta den innan jag sagt åt honom att han fick. DÅ flög köttfärsbiten ner i min säng så det blev fina flottiga köttfärsfläckar i min säng. Och jag orkar inte byta så nu måste jag sova med KÖTTFÄRS ända fram till helgen då jag kanske kan byta lakan lagom till jul sådär.

För det andra: Det finns inget jag blir så irriterad på som tråkigt folk som lyssnar på samma musik som jag. En random liten svartrockartjej som förövrigt lyssnar på random skit som typ MCR, P!ATD, Green Day och alla såna där band, och sen nämner de något band som jag råkar gilla. Jag vet att jag egentligen borde uppmuntra folk att lyssna på det bandet för att typ supporta bandet och göra reklam men NEJ, jag ifrågasätter bara mig själv och min förmåga att sila fram den bra musiken. Så alla ni därute med dålig musiksmak: SNÄLLA, låt min musiksmak vara ifred!

Nu borde jag plugga svenska, men skjuter nog upp det tills på onsdag. Imorgon ska jag med Malisa och Elin när de ska köpa julklappar och sen ska mamman bjuda mig på bio, yiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0