Trött

Fyfan vad jag är trött. Jag har verkligen inte hunnit skriva någon blogg på hela dagen, har inte ens startat datorn förrän nu. Det är ganska ovanligt, för att vara mig. Såhär har min dag sett ut:

Blev väckt 11.30 och påmind om att vi ska vara ute ur huset, i bilen, på väg till uppsala klockan ett.
Åt en liten frukost, duschade, klädde på mig.
Åkte till uppsala, helt okej bilfärd. Hade CD-freestyle för jag är så high-tech. Haha. Men jag laddar inte ner musik, inte längre! Nu ska jag bara köpa skivor i fortsättningen.
Satt där i flera timmar, den person jag fruktade var inte så fruktansvärt jobbig. Han nämnde bara "neger" och "utlänning" några få gånger..för tja, alla problem i sverige beror såklart på "negrerna" och "invandrarna". Fyfan.
Åkte äntligen hem och var hemma runt sju igen. Åt mandariner och digestive-kex innan det var dags för mig att springa iväg igen, ner till repan denna gång.
Och sen repade vi, kom faktiskt en bit på en helt ny låt. Kan nog bli bra med lite finslipning!

Ja, kom hem för ett tag sen och har suttit här sen dess. Ska väl relaxa lite (lär ju bli hela kvällen..) och imorgon ska jag fan SOVA UT, för en gångs skull. En riktigt slapp dag, det förtjänar jag. Haha.

Måste planera lite inför nyår?

Har faktiskt kommit lite datum till det nya året, i januari:

- 10:e januari: byta axelremmen
- 15:e januari: gitarrlektionerna börjar igen
- 20:e januari: dags att börja kolla på en till, ny gitarr. YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0