Take you to the candyshop

Jag har egentligen inget att skriva blogg om, men jag har absolut inget annat att göra. Så detta blir en döda-tid-blogg.

Iallafall så är denna dag avklarad nu. Mina armar dog på styrktestet, för det första var jag helt slut efter killerbollen och sen så kan jag bara erkänna: Jag är så jävla klen. Det kan ju vara charmigt, men för mig är det bara äckligt och jobbigt. Jaja, skitsamma, jag kan inte vara bra på allt. Eh.

Sen sprang jag till cykeln, cyklade hem skitsnabbt genom en kolsvart vattenpark eftersom gatulysena bestämt sig för att strejka och mitt cykellyse lika så. Duschade, slängde i mig ett äpple och en macka och sprang ner till repan, hade roligt, kom väl inte frammåt så mycket men det måste man ju inte alltid göra. Jag och Amanda kommer iallafall på så himla mycket bra ideér när vi går hem därifrån, vi måste bara se till att ideérna utvecklas till verklighet!

Och jag köpte godis också. Blah. Men jag måste unna mig något gott för att jag klarade mig upp imorse, typ. Och klarade hela måndagen, utan att skolka en enda lektion. Grattis Matilda! Tack, jag kräver en godispåse. Typ så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0