Sunday's over

Ännu en söndag har gått och jag har livet i behåll. Ska vi se om jag lyckades med målen för dagen.

Jag kom iväg på en promenad, inte överdrivet lång och med rädsla att en tjej ska stå och trycka bakom varje träd (lång historia, eller inte så lång: Amanda tittade in i den mörka skogen när vi var ute och gick igår, och så en tjej stå tryckt mot ett träd och stirra tillbaka på henne).
Jag läste två av texterna i häftet, och svarade på nästan all frågor, förutom de jag inte förstod. Ganska förståeligt. Jag fick enorm huvudvärk och kände ett äckligt illamående när jag läste i häftet så därför läste jag bara två texter. Skitsamma, det ska inte vara klart förrän på torsdag.
Och så skrev jag inte bara en utan faktiskt två artiklar!

Så man kan väl säga att jag lyckats ganska bra med dagen. Jag har inte ätit så mycket heller. Regler nu är typ ät mindre, drick mer.

Ohjuste, jag har bastat också. Yes. Och planerat min framtid, den ser ganska ljus och realistisk ut. Bye bye Sweden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0