Skönare onsdag än vanligt

Ja, en lektion fick jag stå ut med idag, sen blev det inget mer!

Hade ju data på morgonen, gjorde fantasi-landskapet vilket var relativt roligt. Blev ju inte klar på långa vägar, men vi har ju alla onsdagar fram tills jullovet på oss så det är ingen fara. Sen hade vi lunch i typ två timmar, och sen skulle vi typ hjälpa Peter med foto, men det behövdes tydligen inte. Så då frågade vi Claes om vi kunde skriva texterna till Indesignen hemma istället, och visst gick det bra.

Så Josefine övertalade sina lärare om att hon också skulle sluta tidigare, så gick vi ner mot torget tillsammans. Köpte julklappar till pappan, och hon köpte även till hennes pojkvän, fick vara lite smakråd och det blev nog bra. Kom hem runt två, så nu ska jag väl njuta av att vara hemma redan. Egentligen skulle jag inte slutat förrän tjugo över tre.. skönt skönt!

Och förutom att njuta av att vara hemma redan måste jag ju faktiskt plugga lite.. Tråkigt men sant..blir nog första arbetet jag gör hemma denna terminen! Ska bara lyssna klart på en skiva, sen ska jag läsa lite texter till svenskan och svara på lite frågor.. kanske kan komma igång med texten till Indesignen lite också, men dom ska ju inte vara klara förrän på onsdag, så det är ingen stress... svenskan däremot ska vara klar imorgon, så den får jag nog allt ta och göra.


Haven't fallen down in a while
Sitting here walking the line
But that's okay 'cause I have looked
And nobody's off the hook

image239

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0