Sammanfattning

Vi kom till stockholm vid typ tre, kollade lite i affärer och så. Men eftersom jag är pank blev det inga kläder till mig heller. Gick och kollade julmarknaden vid plattan, det var riktigt fint och så köpte vi brända mandlar vilket aldrig sitter fel. Åt middag på Mcdonalds - kulinariska läckerheter och inget annat såklart. Sen gick vi till Cirkus och stod där ett tag.. lyckades övertaga mamman min att köpa en tröja till mig så idag har jag min snygga röda Rufus Wainwright Release the stars- tröjan på mig.
Fanns TVÅ tröjor kvar när jag frågade om vi kunde betala med kort.. hursomhelst kunde man inte betala med kort men snubben som sålde tröjorna var snäll och höll de två sista tröjorna åt oss medan vi sprang ner till Grönalund-entrén och tog ut lite cash.

Var insläpp typ en halvtimme innan det började så vi satt inte och väntade så länge. Har ju redan berättat om showen lite sådär. Underbart var det iallafall. Öppnade med Release the stars och sen vart det nog bara bättre och bättre. Efter kisspausen så var det nog som bäst faktiskt.

Nu kan jag dö lycklig! typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0