Redo för nytt år

Har knappt haft någon tid över att skriva blogg idag, och när jag väl skulle klämma in det i schemat valde webblogg.se att inte fungera alls, ve och fasa. Så det blev ingen blogg (förrän nu, då) idag.

Ska iallafall försöka sammanfatta vad jag gjort idag.. jo jag har ju blivit väckt av Amanda (som vanligt) och sen gick vi med Marika och mötte Sofie på coop där vi shoppade loss till imorgon. Torkade aprikoser, bärmix och gud vet vad. Blev ju inte så dyrt ändå, och då var alla partyprylar inräknade! Tre stora papperskassar blev det, hade dock räckt med två men hellre för mycket än för lite! Och vi blir faktiskt 10 pers som ska äta, tror nästan vi köpte lite för lite mat, eheh. Men vi har ju inte bara en utan TVÅ efterrätter också.

Nu är iallafall nästan ALLTING klart, tror Marika skulle ner på stan och köpa glittarspray imorgon (vad är nyår utan glitterspray!?) eftersom det inte fanns någon idag på Åhléns, och ingen annan affär var öppen..

Imorgon ska jag kila över till Amanda redan vid 12.00 och börja fixa med maten, eller ja, det blir väl att vi rör ihop glassen. Vi ska göra egen glass, KUL! Hoppas nyår blir KUL! Allt är klappat och klart, nu är det bara ödet som kan avgöra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0