Plans for tomorrow

Nu har jag precis kollat på Medium för första gången på länge..ah jag vet inte det är så neutralt på något sätt. Öh ja.

Och eftersom jag ska upp klockan 07.05 imorgon är det nog dags för mig att tvätta bort det smink som faktiskt finns kvar, borsta tänderna och sen hoppa ner i sängen. Ah jag sitter ju i sängen redan nu men av med kläder och bort med dator och sånt. Sova såklart.

Imorgon har vi nog inte så jobbiga lektioner. Eller ah, matten är ju som den är men det känns lite onödigt att jobba eftersom jag ändå inte kommer komma ihåg skiten över jullovet. Svenskan blir det väl till att lyssna på det hon går igenom till provet på torsdag, och sen på ljudmedian ska jag fanimej jobba lite. Kanske borde spåna lite på ideér till jinglarna nu va.
Mamman är ledig imorgon och jag tror hon skulle baka julgodis. Ett verkar så sjukt gott då man typ smälter två chokladkakor med typ 70% choklad, och sen rör ner massa dumle, mandlar och mashmallows typ. Häller upp det på en plåt, låter stelna och skär i bitar. ÅH ÅH fan vad gott. Lagom tills jag kommer hem från skolan antagligen.

SEN när jag ätit så mycket julgodis att jag dör ska jag cykla på cykeln och promenera. Ja, endel vet ju vad som kommer hända efter julhelgen så det är ju lika bra att börja nu på en gång!

Jag känner mig ganska glad och uppåt nu pga en speciell grej. Men skulle jag skriva grejen skulle folk tro att jag var en nörd eller psykfall. OCH DET SKULLE JU VARA FÖRFÄRLIGT, så jag låter nog bli det. Heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0