Musik

och hur jag hittade den.

VIOLENT FEMMES-

min syster tvingade mig att titta på lost and delerious, och "add it up" spelades ju minst två gånger och dessutom väldigt högt, inte sådär lågt som filmmusik brukar spelas annars..


MODEST MOUSE-

genom last.fm helt enkelt


PINK FLOYD-

har faktiskt ingen aning, men pink floyd är väl ett sånt där band som alla känner till, så jag laddade ner lite av deras grejer men började inte lyssna ordentligt förrän jag tog över farsans gamla vinyler.


MUSE-

hörde första gången för typ 4 år sen, när de precis släppt absolution. josefine fick någon låt genom MSN av någon fransman.

jag var alltså före alla alternativa kids som började gilla dom efter black holes and revelations!

dock började jag inte gilla dom ordentligt förrän efter livespelningen den 21a oktober 2007


RUFUS WAINWRIGHT-

det var nog genom shrek, han gör hallelujah alldeles jättebra.


Kommentarer
Postat av: Kairn

roligt att du gjorde det nu iaf:) ha en mysig fredag!

2007-12-21 @ 13:59:04
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0