Mango, melon och té

image244Idag har det väl inte hänt något speciellt sådär. Jag sov till tolv, blev nästan chockad eftersom jag brukar vakna vid 10 av mig själv. Men det var skönt att sova ut, och jag låg ju faktiskt vaken halva natten och läste ut "Bridget Jones dagbok", så det var nog inte så konstigt egentligen att jag sov så pass länge.

Sen åt jag en liten frukost, och sen gick jag och Josefine och handlade till ikväll. Amanda, Karoline och Sofie kommer över och vi ska titta på film och äta massa gott. Bland annat: Fruktsallad bestående av mango, banan, apelsin och melon, och chokladmuffins med en kärna av kola.

Kunde heller inte låta bli att köpa en påse med Sörgårdsté, mest för att det luktar så otroligt gott. Så det blir nog lite av tébjudning ikväll också. Men té gillar vi alla, och nu såhär på vintern (vilken vinter?!) är det ju alltid trevligt med en kopp té! Hm, jag låter som en 50-årig tant nu. Okej, vi säger det på mitt språk "Té är skitgott och så blir man varm!"

Imorgon måste jag plugga plugga plugga. Eller, det är väl svenskahäftet som jag måste se till att läsa igenom. Är nyfiken på vad jag fick för betyg på min novell, och matteprovet. Missade ju alla resultat eftersom jag var hemma i fredags. Har faktiskt ingen aning om novellen, men på matteprovet är jag ganska säkert på ett stort G. Och det är ju faktiskt bra, matte är inte riktigt min grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0