Måndag

Måndagar är för det mesta inte så roligt.

Jag har, hittills. Tittat på "En obekväm sanning", lämnar inga kommentarer kring den och så har jag läst fem kapitel i engelskaboken, med nöd och näppe. Borde hitta ut tjugo ord men jag har ont i huvet och orkar inte så jag gör nog det ikväll. Värdelöst egentligen men ja. Det går så snabbt. Foto börjar inte förrän om en timme så jag hinner nog med det ändå.

Tror inte vi äter någon lunch idag. Vi gick upp till estet för att läsa engelskaböckerna, jag läste, bärbara datorerna åkte fram. Läsa på estet my ass. Så vi är kvar här på estet, och det verkar inte som någon har planer på att gå ner till matsalen. Skitsamma, jag är inte så hungrig. Får väl äta när jag kommer hem vid fyra. Åh. Underbart. Jävla skit. Jag vill inte sluta seeeent. Idrott sista lektionen också, styrketräning. Lyfta tyngder och bla bla. Jag har blivit så klen på sista tiden så jag lär inte orka ett kilo ens.

Jag vill ha gooodis. Mest för att ha något att gnälla om. Kanske hinner trycka i mig en lussebulle när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0