Lista är kul

Vad är klockan just nu? 22.10
När gick du upp ur sängen i morse? Mellan tio och halv elva..
Vad har du ätit idag? SKITMYCKET! Frukost, godis, mackor, mat, frukt, bla och bla. Men det är ju iallafall jul-tider och då får man väl passa på att frossa? Efter julen så återgår jag till mitt normala jag.
Vad har du på dig just nu? Pyjamas-byxor och t-shirt
Har du städat på ditt rum? Jättestädat.
Dagens händelser? Städat. Haha.
Vad gjorde du igår? Somnade med alla kläder på.
Vilken film såg du senast? Shrek 2, var det nog.
Den bästa filmen? Ingen aning.
Hur många fingrar har du? 15, det har ju alla..
Flyter golfbollar? Gör dom säkert..inte.
Var är du just nu? I mitt rum.
Är det någon annan i rummet? Inte vad jag vet, säkert lite lost souls och sånt men ingen i mänsklig form iallafall.
Hur många signaler innan du svarar? Tillräckligt många så jag hinner fram till telefonen?
Skiter du ibland i att svara? Ja, om jag inte orkar gå till telefonen eller om det är ett läskigt nummer!
Har du en bokhylla? Mja, har en hylla där jag har skivor, böcker och lite sånt.
Om ja, vad har du i den? MEH! I en BOKhylla har man ju böcker, men i min hylla har jag somsagt böcker och skivor och sånt.
Vilken årstid är bäst? Våren och sommaren.
Vilken dag är bäst? Fredagar och lördagar, fast nu är det lov och då är alla dagar bäst!
Vad händer i sommar? Får se om jag åker ner till Luxemburg, vore jäkligt kul.
Vad såg du senast på tv? Öh..minns inte riktigt.
Favorit program? Lost
Vad köpte du senast? Godis. FAIL
Skall du köpa nåt särskilt inför sommaren? Nej, men lite kläder kan man ju behöva.
Veckans roligaste: Hm, att det blev jullov.
Veckans tråkigaste: Nja inget tror jag väl direkt sådär.
Veckans dummaste: Att Per satt rövtajt till = förlorad pratstund(gnällstund)
Ris, pasta eller potatis? PASTA alla gånger.
Hus eller lägenhet? Hus är väl trevligt, men jag gillar lägenheter bättre ändå.
Vara ihop eller singel? Får jag chans på dej?
Skid- eller solsemester? Solsemester. Men skidsemester är kul men det tycker ingen i min familj så det blir bara solsemester.
Dusch eller badkar? Dusch
Pussar eller kramar? Kramar
Vill du ha en snigel på ögat? Nja, kanske på onsdagar..
Tom Cruise är: skådespelare.
Vem är den bästa rapparen? Ingen aning du.
Tycker du det är skoj att svara på frågor? Självklart, annars vore denna lista kanske värdelös.
Hur mår du? Lite illa, men annars bra.
Vad är klockan nu? 22.17
Hur lång tid tog det att svara på alla frågor? 7 minuter haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0