Knocked up/På smällen

image245
Om ni är på jakt efter ny, bra film så se Knocked up, eller På smällen som dom översatt den till. Den var rolig, söt och historian var bra. Ingen typiskt såndär film utan alldeles lagom.

Kvällen blev trevlig iallafall, jag har ätit otroligt mycket fruktsallad och otroligt många muffins. Känner mig inte riktigt kry i kistan nu tyvärr, imorgon får jag kompensera med att äta endast en ärta. Plugga måste jag göra imorgon ockå, suck suck. Söndagar brukar inte vara så trevliga, men man ska inte ha såna förutfattade meningar. Imorgon kanske det blir en alldeles fantastisk söndag. Sen är det ju andra advent också, julen börjar närma sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0