Jullov jullov jullov jullov jullov

Nu har jag jullov, skönt! Det firade jag med att somna i soffan framför Tredje klotet från solen. Well, det var så tråkigt att det inte var särskilt svårt att somna från, men jag sov fan till nio imorse. Hur mycket sömn behöver jag egentligen?

Dagen har iallafall varit skön. Sov till nio, gjorde ingenting i två timmar, eller jo jag åt ju frukost och duschade och allt sånt, men ah. Sen vid elva gick jag till Malisa och sen gick vi in för en snabbvisit på kunskapsskolan. Alltid lika trevligt, dock satt Per rövtajt till så vi kunde bara växla några ord innan vi var tvugna att gå till kiss-westerlundska för att skriva svenskaprov. Men ändå, ett besök på kunis är alltid ett besök på kunis!
Kul: Josefine hade hört att hon skulle bli hemsökt om hon slängde våran bro..fast..är det verkligen kul? Är vi så hemska? Haha
Tråkigt: Hippiebussen syndes inte till på Pers skrivbord..?

Nej, nu ska jag göra ingenting i en timme, sen ska jag träffa Angelica och Andrew.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0