jagkommerintepånågonrubrik

Var ju faktiskt meningen att jag skulle gå och lägga mig tidigt, eftersom jag faktiskt väcktes onödigt tidigt av väckarklockan imorse. Men det finns alltid saker att göra på kvällarna, lyssna på musik, läsa tusen olika bloggar, läsa böcker, eller helt enkelt bara slösurfa. Det är faktiskt mycket roligare att slösurfa på kvällen än på dagen. På dagen får man liksom ångest för att man inte gör något vettigare. På kvällen har man inte lika mycket att göra liksom, iallafall inte denna kvällen.

Men jag behöver inte gå upp förrän senast elva imorgon, ska åka in till pluppsala vid ett och träffa gamla släktingar. Jag ser inte fram emot det alls. Endel släktingar är väl okej, men så kommer vi till den biten som jag verkligen inte står ut med, endel vet nog vem jag snackar om. Fyfan, om jag kommer stå ut i samma rum som denne i mer än en timme så har ett under skett. Som tur är så ska vi inte stanna där så länge.

Sen ska jag hem och JOGGA, hehe. Och så blir det till repan på kvällen, helbra. Känns det som var skitlängesen, det var det ju också. Fredags senast men då showade vi ju bara. Har lite ideér som jag ska dela med mig av.
image258
mitt rätta ställe: framför en dator. ehehe. var god studera min flint? malisa lirar keyboard i bakgrunden, jag har härmed lärt mig bjällerklang! vill lära mig piano very much, men först vill jag bli bäst i världen på gitarr.


Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: Ja eller hur?! 2007 var också GRYMT men jag har känslan att 2008 kommer bli ännu grymmare :P Nice haircut. Den passar dig :)

2007-12-26 @ 10:10:45
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0