I'm feeling good

Ja, alltså, jag mår faktiskt oförskämt bra. Men det är skönt att slippa skolan ändå. Huvudvärken är nästan som bortblåst, och halsontet finns väl där men det är inget som är irriterande. Lite halstabletter på det och allt är prima. Jag sov till tio, och har precis ätit en fantastisk frukost (nja, mackor och flingor är väl inte direkt annat än vad jag brukar äta på vardagar i vanliga fall, men att kunna äta det i lugn och ro är skönt).

Utanför så är det sånt jävla bajsväder att man bara vill dö. Snart är det julafton, hehe. Märks inte när jag tittar ut för köksfönstrena här. GRÅTT, VÅTT. Kan sammanfatta bra.

Men jag har lite tråkigt. Fast det gör inget.


image242

Vi har renoverat i vårat duschrum och nu börjar det bli klart. Skönt. Tog första duschen där igår, men vi har inte satt in dörröppningen så det är i princip bara ett hål där, blev lite mycket vatten där det inte skulle vara. Men skönt att ha två duschar igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt

2007-12-07 @ 11:49:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0