Hårfärgning

Söndagskväll och jag sitter här med färg i håret och har ätit så mycket knäck och kola att mina tänder skriva en protest-sång.

Var iallafall iväg till Åkerby, tittade på lite hästar och såklart Malisa och Icaros som det gick lite sådär för. Men hellre att hästen är pigg än slö iallafall! Yes yes. Frös även som en kossa, eller häst kanske passar bättre in men frös gjorde jag iallafall. Hälsade på lite ridskolehästar och såå, sen fick vi äntligen sätta oss i en varm bil och åka hem. Får inte glömma att ringa till Åkerby bara och anmäla mig till nästa termin för då blir det ridskola igen. Spännande.

Väl hemma hade jag egentligen tänkt färga håret men det blev aldrig av, så jag åt middag och gick ner till repan där vi fick ihop blueslåten, riktigt bra om man får skryta lite. Sen fick vi skjuts hem igen (haha, lata. nja, snarare att det är så pissigt kallt att jag vill dö bara jag tänker på att jag måste gå ut igen klockan 8.20 imorgon, suck!)

Och nu sitter jag, somsagt, här med färg i håret. Mörkbrunt blir det, inte så stor skillnad. lite iallafall, kul kul. Måste vänta en kvart innan jag ska skölja ur det, vad ska jag hitta på under denna kvart? Kanske plugga lite svenska...nja, kan ju typ allt man ska kunna så det känns lite onödigt. Kanske går ner och äter lite mer knäck, för knäck är ju gott.

SEN ska jag skölja ur håret. Imorgon är det back to school igen, sista måndagen innan lovet. SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0