Hair all over

image237


HEJ JAG HAR INGET HÅR KVAR.

Men jag gillar det!

Iallafall, en tisdag avklarad, hur skönt som helst. Har hunnit med en hel del, fick lira elgitarr på ljudmedia lektionen för att lyssna på lite olika reverb.. Kul kul, matteprovet gick väl helt okej. Klarade iallafall sista uppgiften, hurray! Sen engelska, riktigt kul engelskalektion. Haha. Kanske berodde på att det enda vi gjorde var att snacka om 10 kapitel i boken vi läser, och det gick på typ tio minuter. Resten av lektionen körde vi hangman. Eller vi, och vi. Jag och Malisa var i ett lag och Elin och Linn i ett, sen var det väl folk som ropade in någon bokstav då och då.

Sen till coop, köpte hårfärg och kexchoklad, och sen ner mot stan och så cuttade jag av mig allt hår. Hejdå sa jag bara och såg typ två decimeter falla mot marken. OH THE JOY OF RELEASE! Sen kom min syster och hon klippte sig också, och när hon var klar köpte vi julklapp till mamman. Köpte även något vax-lera-grej till mitt hår, kostade bara 39 kronor, skulle egentligen kostat 55. HE HE. Det var rätt bra pris tycker jag!

Sen hem, äta, och iväg till musikskolan och spelade gitarr..gick ju som det gick, går typ alltid dåligt när jag spelar på musikskolan men aja.
Imorgon är det onsdag = ett långt och uttdraget lättat andetag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Snyggt =D

2007-12-04 @ 20:42:07
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Sophie

Skitsnyggt!

2007-12-04 @ 22:06:14
URL: http://soff.webblogg.se
Postat av: JAPSIfashion

gud så snyggt!

2007-12-06 @ 15:01:55
URL: http://JAPSIfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0