Granen i stugan

Nu har vi klätt julgranen, så det är klart för i år. Den blev..ja, den ser ut som en julgran ska göra helt enkelt. Krimsig och kramsig, det är så vi vill ha den.

Lite julklappar har också kommit fram och ligger nu och väntar under granen. Hittade ingen (ny) med mitt namn på, så hoppas att det kommer fram några mer imorgon, eller så kanske några av de o-märkta är mina ^^ För NÅGON julklapp hoppas jag på, trots allt.

Av det som återstår av kvällen ska jag faktiskt ta mig en dusch och tvätta håret (!!). Jag hatar nytvättat hår, det blir så luftigt och fluffigt. Ska även raka mina ben, dom börjar se värre ut än Simbas ben nästan. Haha! Snacka om att gå på det här med kvinnoidealet men ja, jag erkänner att jag gör det. Tror nog jag skulle kunna gå runt i orakade ben om det inte var någon annan som skulle klaga på det.. men jag får ju glädja mig med att det är väl en av de få normerna jag följer.

Och jag undrar vad som är fel med min dator egentligen, den är helt konstig. Julkänslor? Nja, på julen ska man ju bli snäll och min dator är allt annat än snäll. Seg och jävlig, skulle jag snarare beskriva det som.

Hursomhelst, ska försöka komma i säng någorlunda tidigt iallafall. Ju förr desto bättre.

Kommentarer
Postat av: Karin

fin gran:)

2007-12-23 @ 20:11:15
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: sanna

God jul :D

2007-12-24 @ 00:27:18
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0