Giraffe is the shit

image246Just nu sitter jag i datasalen i skolan, försöker övertala sig Malisa att lära sig pianosolot i "Butteflies and Hurricanes" men hon verkar lite skeptisk. Det får bli en pågående process.

Hittills har jag inte gjort mycket, målat abstrakt konst på EOS:en men jag glömde min teckning på bordet så det blir nog inget redovisat HEHE. Sen har vi kollat på Lucia också, det var väl skönt att man fick vila.. och sen springa tillbaka till skolan och äta lunch. Det blev två lussebullar och två pepparkakor för min del, OTROLIGT näringsrikt om jag får säga det själv.

Nu ska vi alldeles strax springa iväg på svenskan, hoppas vi får sluta tidigare. Sen ska jag springa hem och typ..sova, äta, allt såntdär som feta lata människor gör. Friska, slanka människor varken sover eller äter inte för de som inte visste det.

Kanske ska ta ett litet besök på Åkerby i eftermiddag också, beror på om jag orkar. Sa jag att jag var lat?

Jag vill lära mig spela piano! Jag vill HA ett piano att lära mig på, framförallt. Förut hade jag en elorgel men den slängdes ut så småningom. Ack, varför har jag inte musikintresserad föräldrar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0