Gamlagamla skolan

Jag kom precis hem från Robinson, där jag var och lät de sista barnen springa hem och sen stängde tillsammans med mamman och Josefine. Det var tråkigt, jag gillar inte barn så mycket. Det var dock mycket roligt med några flickor i 10-årsåldern som frågade "Har du pussat någon?". "Skit i det du, äckliga unge" skulle vart kul och svara men det gjorde jag inte.

Robinson var en riktigt mysig skola, och så liten! Man blir nostalgisk så fort man kollar in där, träffade Daniel också, det var längesen man hade han som lärare liksom.

Dom där godisarna jag snackat om så länge var inte så goda. Det enda som var gott var egentligen dumle-bitarna, men då föredrar jag att äta bara dumle utan massa nötter och choklad runt.
Ikväll ska jag iallafall äta kyckling och klyftpotatis, det tycker jag är riktigt gott. Och vad jag pratar om mat hela tiden. Öh. Imorgon ska jag iallafall 1, träna 2, köpa de där jeans HOPPAS de finns kvar fast chansen är väl 1 på 1000 tyvärr och 3, till repan.
Ikväll spelar Tracksuit, som f.ö bytt namn till Union Miniére, hm, men det är 18-årsgräns tyvärr och jag hade nog ändå inte orkat gå dit. JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT LAT. Men aja, Amanda är iallafall lat med mig isåfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0