Funderingar om allt

Fyfan, jag börjar få ångest redan nu: det är mindre än två veckor kvar av jullovet! AH. Det är inte mycket kvar av 2007, AH. Känns dock lite sent att göra 2007 till ett skit-bra år, så jag satsar på att få 2008 så bra som möjligt istället. Det ska nog gå bra, jag har ju bra förutsättningar och så. Snart kommer våren och då blir man ju glad också.. Och i vår, eller ja, i mars iallafall så åker jag till Italien, längtar längtar...

Idag har jag iallafall varit ner på stan här en sväng - beslutade mig för att behålla axelremmen ändå. Så nu blir det riktiga grejor i repan istället för min gamla typ-nylon-rem. Snart är det dags för en ny gitarr också.. är lite osäker på vilken jag ska köpa, men ska åka runt och kolla på lite olika, kanske blir ett litet besök i huvudstaden också. Ska ju försöka låta bli att köpa första bästa gitarr bara för att jag är så exalterad, liksom.
Det är väl ungefär den nyttan jag gjort idag.. hackat lite lax till snittarna vi ska käka imorgon också..

Försökte utbyta lite smarta tankar och musik-ideér med Amanda över msn, haha, det gick verkligen inte alls. Föredrar att prata irl faktiskt, då man kan visa med gester och ansiktsuttryck också.

Och på tal om något helt annat. Igårkväll kunde jag inte riktigt somna, eller jag kunde men ville liksom inte, för jag hade en otrolig fantasi och fantiserade fram ett helt filmmanus också. Och trots att jag var väldigt trött, och helst av allt bara hade vänt mig om i sängen och somnat, så kunde jag inte låta bli att tända lampan och skriva ner lite stolpar till det manuset.. får se om jag skriver en novell eller något av det, det var faktiskt en rätt bra historia..

Drar ihop sig till nyår, men allt verkar ordna sig, behövs nog inte så mycket mer planering, skönt det! Har tillochmed fixat skjuts hem, pefekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0