Finito

Nu börjar julen lida mot sitt slut, och ja, jag har iallafall haft en riktigt bra jul. De flesa i min släkt är riktigt söta och jag fick jättefina julklappar. Måste nästan slå till med att Origin of Symmetry var den bästa. Axelremen till gitarren var inte heller dålig, dock ska jag nog ner och byta den någon dag i veckan eftersom den var lite för stor för mina patetiska små axlar.
Ska försöka sammanfatta vad jag fått:
image257
- Axelrem i läder
- Skiva, Muse - Origin of symmetry
- Plektrum
- Ansiktsmask från Yves Rocher (från min typ gammelmormor, det var sött tycker jag)
- Ridhandskar
- Godis
- Bok, Guldkompassen
- Pengar
- Hemlig upplevelse med family + morfar och lite andra släktingar i april..

SKITBRA, med andra ord.
Imorgon ska jag springa ner på stan och kolla om det finns något trevligt i affärerna. Sen blir det hem till Malisa och lyssna på MUSE haha och spela Singstar. Trevligt trevligt, funderar på att skänka bort mitt godis till bättre behövande också, pust. Dock är ju inte julen riktigt slut än för min del, ska fira med pappas sida på lördag.

Kommentarer
Postat av: Karin

bra grejer:)

2007-12-25 @ 09:47:37
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0